Časté dotazy
V první řadě je nutné pro odběrné místo odhlásit původního odběratele a následně přihlásit nového. Pokud není možné, aby původní odběratel odhlásil své odběrné místo, například z důvodu úmrtí, je potřeba doložit úmrtní list, nebo čestné prohlášení. Po dodání všech potřebných dokumentů bude přepis zrealizován.
Standardně vyžadujeme dokumenty, kterými lze prokázat vztah zákazníka k nemovitosti. U dokumentů, jako je například kupní smlouva, nájemní smlouva je potřeba, abychom mohli ověřit údaje o obou smluvních stranách, adresu dotčené nemovitosti, datum podpisu a podpisy smluvních stran.
U všech požadovaných dokumentů můžete znečitelnit nepotřebné osobní údaje a důvěrné informace jako např. rodné číslo, kontaktní nebo finanční údaje, zdravotní a rodinné poměry.
Nový zákazník tak dokládá svůj vztah k nemovitosti, nejčastěji formou kupní či nájemní smlouvy.
Pokud se přepis vyřizuje bez součinnosti původního zákazníka jsou zapotřebí tyto doklady:
- úmrtí
- Kopie Úmrtního listu nebo Rozhodnutí o dědickém řízení
- Čestné prohlášení
- odstěhoval se neznámo kam
- Dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti, např. kopie kupní nebo nájemní smlouvy
- Čestné prohlášení
V takovém případě nám neváhejte napsat na kontakt@spravceenergii.cz, nebo kontaktujte telefonicky vám přiděleného poradce.
Ať už budete přepis řešit v zastoupení původního, či nového odběratele je potřeba doložit plnou moc pro zastupování.
Standardně u nás trvá přepis maximálně 25 dní, v souvislosti, zda-li dochází k internímu přepisu v rámci původního dodavatele, nebo zda se jedná o přepis externí, kdy současně dochází ke změně dodavatele.

Potřebujete přepsat energie?
Celkový průběh přepisu odběrných míst probíhá zcela individuálně na základě oboustranné dohody.